Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Lehman Dale
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Walczyna Borys
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
DECYZJE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Case study (studium przypadku)
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
myślenie strategiczne
(2)
cena
(1)
ekonomia menedżerska
(1)
elastyczność
(1)
koszty
(1)
monopol
(1)
oligopol
(1)
organizacja
(1)
otoczenie organizacji
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
przedsiębiorczość
(1)
rynek konkurencyjny
(1)
rynek niedoskonały
(1)
równowaga rynkowa
(1)
wydajność ekonomiczna
(1)
zarządzanie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm. Po pierwsze, trzeba zrozumieć, co i w jaki sposób w otoczeniu organizacji naprawdę się zmienia. Po drugie, trzeba umieć nazwać kluczowe wyzwania, przed którymi te zmiany postawią firmę. Po trzecie, trzeba umieć zaadresować te wyzwania. I nie ma w tym procesie ani specjalnej magii ani tajemnicy. Jest za to skumulowana wiedza teoretyczna i wypracowana praktyka, która podpowiada, jak to dobrze robić. Najnowsza książka profesora Obłoja to znakomity przewodnik strategii na trudne czasy w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22483.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22482.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni sie posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Czytelnik znajdzie w książce wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12162.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again