Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
English
(1)
Slovak
(1)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
FIRMA (nazwa)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
MARKETING
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
media relations
(4)
public relations
(3)
lobbing
(2)
sponsoring
(2)
Internet
(1)
edukacja
(1)
etyka zawodowa
(1)
hazard
(1)
human relations
(1)
impreza firmowa
(1)
internal relations
(1)
investor relations
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
negocjacje
(1)
nierówności społeczne
(1)
praca socjalna
(1)
prasa
(1)
resocjalizacja
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
sztuka
(1)
uchodźcy
(1)
wielokulturowość
(1)
wizerunek firmy
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Omówione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5177.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana "Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych w pracy socjalnej. Konteksty interpersonalne, grupowe, kulturowe i zadaniowe" jest kontynuacją dyskusji dotyczącej problemów związanych z kompetencjami i umiejętnościami pracownika socjalnego. Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych stanowią przedmiot poznania i badań w środowiskach naukowych współczesnego wielokulturowego świata. Zagadnienia podjęte przez autorów posiadających różne doświadczenia naukowe i zawodowe łączy szeroki zakres komunikacyjnych zagadnień w obszarze oddziaływań socjalnych, psychospołecznych determinantów funkcjonowania człowieka w skomplikowanej rzeczywistości współczesnego świata. Kluczowym obszarem wydaje się profesjonalna komunikacja pomiędzy pracownikiem socjalnym a klientem w pracy socjalnej, stanowiąca istotny aspekt powodzenia wzajemnej interakcji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16957.VII.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again