Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(4)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Godlewski Piotr
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mruk Henryk
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
MARKETING
(1)
Marketing sportowy
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Sponsoring
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing sportowy
(4)
internacjonalizacja
(2)
marketing
(2)
marketing terytorialny
(2)
miasto
(2)
region
(2)
biznes
(1)
e-marketing
(1)
ekomarketing
(1)
gender marketing
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing sensoryczny
(1)
marketing-mix
(1)
placebo
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
region wiedzy
(1)
sponsoring sportowy
(1)
sport
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
targi
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19844.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16406.XIII.6 [Czytelnia C], 16405.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again