Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Dobrzański Grzegorz (1963- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
EKOROZWÓJ
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
USŁUGI
(1)
Słowo kluczowe
marketing ekologiczny
(2)
ekorozwój
(1)
konsumpcja
(1)
ochrona środowiska
(1)
promocja
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Zrównoważony rozwój jest o wszystkim, jest zjawiskiem wielowymiarowym. Dotyczy wszystkich elementów i aspektów życia społeczeństw, współzależnych kwestii społecznych, przyrodniczych, gospodarczych w różnych skalach czasowych i przestrzennych. Pierwszy rozdział, poświęcony jest zrozumieniu i interpretacjom zrównoważonego rozwoju. Dominują w nim artykuły poświęcone wprost problemom integracji w zrównoważonym rozwoju. Kolejne dwa rozdziały monografii dotyczą zróżnicowanych kwestii praktycznych. Znajdują się co prawda i tu artykuły o charakterze teoretycznym, ale w bezpośrednim związku z instrumentami działania, a nie próbą całościowego spojrzenia na zrównoważony rozwój. W rozdziale trzecim przedstawiono specyficzną grupę uwarunkowań i instrumentów o charakterze finansowym, czyli sposoby, źródła i efekty finansowania przede wszystkim w kontekście wykorzystania środków pomocowych (europejskich).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6975.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again