Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(2)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Komunikacja interpersonalna
(2)
Grupa turystyczna
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Perswazja
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Stres zawodowy
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Turystyka miejska
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
komunikowanie interpersonalne
(2)
komunikacja interpersonalna
(1)
konsumpcja
(1)
przewodnik turystyczny
(1)
psychologia
(1)
stres
(1)
turystyka
(1)
wycieczka
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
Publikacja zawiera dużo praktycznych zaleceń dotyczących komunikowania się z osobami, które znalazły się w trudnej sytuacji i mają ograniczenia w standardowej komunikacji i odbiorze informacji oraz cenne wskazówki – jak radzić sobie z trudnymi klientami. Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny, w którym zawarte są propozycje autorskich rozwiązań, w szczególności dotyczących radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem czy współpracownikiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 22555.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22554.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach 133-140. Indeksy.
Rozważania podjęte w niniejszej monografii dotyczą komunikacji interpersonalnej w turystyce. Dominującą formą komunikowania w codziennej pracy przewodnika jest wystąpienie publiczne. Przewodnik oprowadzający wycieczkowiczów po danym rejonie dokonuje prezentacji, która w procesie komunikowania jest planowym i systematycznym sposobem oddziaływania na określoną grupę w sposób bezpośredni. Wystąpienie przewodnika turystycznego nosi wszystkie znamiona wyżej zdefiniowanej prezentacji, choć nie jest to typowa prezentacja audytoryjna. Prezentacja miasta w trakcie wycieczki jest wydarzeniem więcej niż tylko interakcyjnym. Znacznie bardziej aktywizuje ona uczestników (słuchaczy) niż prezentacja w warunkach audytoryjnych albo scenicznych, dlatego że mają oni możliwość odbierania przekazywanych przez przewodnika (prezentera) treści za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Dodatkowo robią to w sposób dynamiczny, ponieważ wciąż się przemieszczają, podążając za prezenterem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22163.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again