Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
investor relations
(3)
public relations
(3)
internal relations
(2)
sponsoring
(2)
human relations
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
kryzys
(1)
lobbing
(1)
marka
(1)
media relations
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Podręcznik akademicki adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4986.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzają się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again