Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Misiak Władysław (1936- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
GLOBALIZACJA
(2)
GLOKALIZACJA
(1)
REGIONALIZM
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
globalizacja
(2)
glokalizacja
(2)
gospodarka lokalna
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
produkt lokalizacyjny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 144-157. Indeks.
Poznanie istoty globalizacji, wyzwań i zagadnień badawczych, jakie generuje, jest pierwszym krokiem przed opracowaniem ogólnych strategii racjonalnego wpływania na dokonujące się przemiany ekonomiczne, polityczne, społeczne i kulturowe. Temu celowi poświęcona jest prezentowana książka, składająca się z kilkunastu szkiców obejmujących szerokie spektrum problemu. Wydanie drugie zostało wzbogacone o tematykę radykalnych zmian, jakie dokonały się w procesach globalizacji, w czasie od pierwszego opublikowania książki (tj. od 2007 roku), przede wszystkim w wyniku kryzysu w świecie finansów i w gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8342 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9711.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9710.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Glokalizacja / red. nauk. Kazimierz Kuciński. - Warszawa : Difin, 2011. - 316 s. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [301]-316.
Traktowana jako rewers globalizacji, interakcja nazywana glokalizacją ma aspekt kulturowy i sojologiczny, ale przede wszystkim ekonomiczny. Jego przejawem jest, omawiane w książce na przykładzie Polski, kreowanie lokalnych produktów lokalizacyjnych oferowanych na globalnym rynku lokalizacji oraz globalne zarządzanie lokalizacją podmiotów gospodarczych. W związku z tym analizowane są kulturowe uwarunkowania lokalizacji i komponenty atrakcyjności lokalizacyjnej. W książce pokazano również, jak jest kształtowana i przekształcana w lokalne produkty lokalizacyjne, a także jak wykorzystują te produkty korporacje transnarodowe i miejscowe firmy. Przeanalizowano wrastanie tych podmiotów gospodarczych w lokalną gospodarkę, a tym samym sprowadzanie atrybutów globalizacji na poziom lokalny i globalizowanie lokalności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13611.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12152.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again