Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Guzewski Piotr
(1)
Mullin Roddy
(1)
Pawłowski Roman
(1)
Ranecki Jerzy
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
ODZIEŻ OCHRONY PRZECIWCHEMICZNEJ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
działania promocyjne
(2)
audyt
(1)
degustacja
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
merchandising
(1)
odzież ochronna
(1)
prezentacje
(1)
sprzedaż bezpośrednia
(1)
tajemniczy klient
(1)
telemarketing
(1)
wskaźnik ROI
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Szkolna / Państwowa Straż Pożarna)
Informacje zawarte w podręczniku dotyczą stosowania, odporności chemicznej oraz dekontaminacji, konserwacji i testowania chemoodpornych ubrań gazoszczelnych. Mogą one stanowić materiał do wstępnej oceny zakresu stosowania ubrań i ich odporności chemicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3414 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4217.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again