Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Brady Kathryn
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Coughlin Cristy
(1)
Edwards Jacob (Educator)
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Gfroerer Kelly
(1)
Nelsen Jane
(1)
Porter Deborah
(1)
Prodromou Luke
(1)
Sprick Jessica
(1)
Sprick Randall S
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(2)
Kiribati
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
angielski
(3)
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dyscyplina szkolna
(3)
Nauczanie
(3)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DZIECKO
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Klasa szkolna
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
discipline
(4)
classroom managment
(2)
English language
(1)
children
(1)
classroom environment
(1)
education
(1)
efficiency
(1)
large classes
(1)
mixed-level classes
(1)
motivation
(1)
problem-solving strategies
(1)
rules in school
(1)
school discipline
(1)
students
(1)
teachers
(1)
teaching
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 235-237).
Positive behavior can be taught. Join the thousands of teachers in schools nationwide who have used this positive approach to discipline to establish calm, safe classrooms in which students can do their best learning. The approach to discipline presented in this book helps children develop self-control, understand how positive behavior looks and sounds, and come to value such behavior. With many examples from their own classrooms, three experienced teachers offer practical techniques to help you: Establish clear expectations for behavior from day one, Teach students how to articulate their learning goals for school, Create classroom rules that connect to students' goals, Use techniques such as interactive modeling to teach positive behavior, Reinforce positive behavior with supportive teacher language, Quickly stop misbehavior, Restore positive behavior so that children retain their dignity and continue learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Positive discipline)
Includes bibliographical references (pages 281-290) and index.
The Positive Discipline method has proved to be an invaluable resource for teachers who want to foster creative problem-solving within their students, giving them the behavioral skills they need to understand and process what they learn. In Positive Discipline Tools for Teachers, you will learn how to successfully incorporate respectful, solution-oriented approaches to ensure a cooperative and productive classroom. Using tools like "Connection Before Correction," "Four Problem-Solving Steps," and "Focusing on Solutions," teachers will be able to focus on student-centered learning, rather than wasting time trying to control their students' behavior. Each tool is specifically tailored for the modern classroom, with examples and positive solutions to each and every roadblock that stands in the way of cooperative learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23546.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23545.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
Discipline in the Secondary Classroom: A Positive Approach to Behavior Management, 4th Edition is an insightful treatment of the always-challenging topic of discipline in the high school classroom. The newly revised edition of the book incorporates a renewed focus on classroom management plans, handling the use and misuse of electronic devices in the classroom, and adapting instruction for a virtual classroom setting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23544.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23543.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Dealing with Difficulties" looks at the typical classroom and teaching management problems facing teachers and students of English in five main areas: large classes, discipline, mixed-level classes, homework, teaching exam classes. In each category, the authors provide a wide variety of techniques, activities and tips to turn classroom problems into actual learning opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9058.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10643.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej