Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Fijewski Piotr
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Subject
Asertywność
(1)
Menedżer
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
asertywność
(1)
dialog konstruktywny
(1)
menedżer
(1)
postawa asertywna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
zachowanie asertywne
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again