Sorting
Source
Books
(24)
Form of Work
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
available
(25)
only on-site
(22)
unavailable
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Author
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Dejnaka Agnieszka
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Begg David K. H
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Brzeziński Marian (wojskowość)
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Knopik Leszek
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McCann Brian T
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Turyna Jan
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(24)
Language
Polish
(24)
Audience Group
Logistycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE
(7)
DECYZJE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
Decyzje
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
EXCEL
(2)
MARKETING
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
E-konsumenci
(1)
EKONOMIA
(1)
FINANSE
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
Logistyka
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Modele matematyczne
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Teoria decyzji
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
decyzje
(14)
decyzje zakupowe
(8)
konsument
(6)
zachowania konsumenckie
(5)
cena
(4)
zarządzanie
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
Internet
(3)
kontrola
(3)
organizacja
(3)
planowanie
(3)
struktura organizacyjna
(3)
Excel
(2)
controlling
(2)
kierowanie
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konflikt
(2)
konsumpcja
(2)
marketing
(2)
motywacja
(2)
motywowanie pracowników
(2)
organizacja wirtualna
(2)
plan strategiczny
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
promocja handlowa
(2)
przywództwo
(2)
rachunek kosztów
(2)
reengineering
(2)
rynek
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
systemy informatyczne zarządzania
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Business Intelligence
(1)
Web 2.0
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
bank komercyjny
(1)
benchmarking
(1)
biznes
(1)
budżetowanie
(1)
decyzje cenowe
(1)
decyzje kierownicze
(1)
decyzyjne systemy zarządzania
(1)
dochód publiczny
(1)
dystrybucja
(1)
e-konsument
(1)
e-learning
(1)
ekonomia
(1)
ekonomia menedżerska
(1)
ekonomika informacji
(1)
finanse
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
informacja
(1)
informacja rynkowa
(1)
kariera zawodowa
(1)
karta płatnicza
(1)
klient indywidualny
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja doskonała
(1)
konkurencja niedoskonała
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura organizacji
(1)
logistyka
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
media społecznościowe
(1)
mikroekonomia
(1)
modele ekonomiczne
(1)
monopol
(1)
motywowanie
(1)
obligacje korporacyjne
(1)
osobowość
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
potrzeby
(1)
proces decyzyjny
(1)
produkcja
(1)
produkt
(1)
projektowanie
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
reklama
(1)
rozwój
(1)
rynek pracy
(1)
ryzyko ekonomiczne
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
spółka innowacyjna
(1)
strategia
(1)
strategia konkurencyjna
(1)
symulacja komputerowa
(1)
systemy wspomagania decyzji
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
teoria
(1)
24 results Filter
Book
In basket
Decyzje logistyczne : teoria i praktyka / Marian Brzeziński, Andrzej Szymonik. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2024. - 189, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 188-189.
Monografia ma na celu popularyzację podejścia systemowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów logistycznych, za pomocą ilościowych metod bazujących na modelowaniu logiczno-matematycznym i stosowaniu analitycznych narzędzi badawczych, związanych z podejmowaniem decyzji logistycznych, analizą i oceną systemów logistycznych. Zawiera wiele przykładów zastosowania modeli, które można wykorzystać w procesie podejmowania decyzji logistycznych na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Publikacja wzbogaca skromny rynek wydawniczy, jeśli chodzi o praktyczne przykłady zastosowań modeli ilościowych w procesach podejmowania decyzji logistycznych. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów, pracowników naukowo-dydaktycznych kierunku studiów logistyka oraz kadr logistycznych przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23630.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23629.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.241.
Książka, wprowadza Czytelnika w obszar wspieranych komputerami zastosowań metod matematycznych w zarządzaniu przedsięwzięciami. Jest to szerokie spektrum zagadnień, w którym do problemów wynikających z praktyki kierowania i administrowania stosuje się procedury wykorzystujące naukową wiedzę i metody. Podejście to przede wszystkim proponuje metodę systematycznej analizy problemów i umożliwia racjonalne ich rozwiązanie za pomocą arkusza kalkulacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10288.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Decyzje menedżerskie z Excelem - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm.
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 10288 IX.11 CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.241 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 357-369. Indeks.
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ich wdrażania oraz użytkowania. Utrwaleniu wiedzy służą pytania i zadania kontrolne na końcu każdego rozdziału. Szeroki zakres źródeł literaturowych umożliwia samodzielne pogłębienie zawartej w nich wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13597.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14617.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W obliczu narastającej niepewności wnioskowanie przez analogię jest powszechną formą stosowaną przez zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Stając przed wyzwaniami strategicznymi czy będąc w trudnych sytuacjach biznesowych, menedżerowie wracaja myślami do podobnych sytuacji ze swojego życia lub do tych, o których słyszeli, i wykorzystują to jako lekcję wzięte z przeszłych doświadczeń. W kontekście dużej złożoności decyzji strategicznych, kiedy wnioskowanie dedukcyjne jest ograniczone, odwołanie sie do doświadczenia jest jak najbardziej racjonalnym zachowaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9926.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11547.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę ekonomiczną niezbędną menedżerom w procesach organizacji i zarządzania firmami. Autorzy skupili uwagę na typowych problemach, wobec których stają menedżerowie i zaproponowali sposoby ich rozwiązania z wykorzystaniem części teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarządzaniu. Autorzy pokazali: istotę prowadzenia działalności gospodarczej zarówno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, kosztów i zysków, tworzenie strategii firmy i jej wdrażanie, działalność firm w warunkach niepewności i ryzyka. Książkę uzupełniają liczne przykłady pomagające zrozumieć omawiane zagadnienia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 12599.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12598.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 375-385.
Wybory strategiczne przedsiębiorstw zawsze interesowały badaczy i praktyków. Tych pierwszych głównie z tego powodu, że konieczne jest porządkowanie, opisanie i poznanie praktyki gospodarczej obfitującej w różne zachowania, a także określenie prawidłowości dla celów racjonalizacji działań gospodarczych. Natomiast praktykom chodzi o ujawnienie przyczyn większej skuteczności rynkowej niektórych przedsiębiorstw. Oczekiwania z tego zakresu przedmiotowego spełniają autorzy książki, wyjaśniając w niej istotę i rodzaje wyborów strategicznych dokonywanych w przedsiębiorstwach w warunkach XXI w. Niewątpliwą wartością publikacji są studia nad uwarunkowaniami wyborów strategicznych uzupełnione badaniami empirycznymi przeprowadzonymi w przedsiębiorstwach działających na obszarze Polski.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11311 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12449.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12448.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie organizacjami. - Wyd. 2. - Toruń : "Dom Organizatora", 2002. - 613, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
Podręcznik jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stosunku autorów do współczesnej wiedzy o zarządzaniu organizacjami. Opiera się na założeniu. że przedmiotem badań nauk o zarządzaniu są organizacje działania zespołowego. Zadaniem badającego, a tym samym i autorów podręcznika jest poszukiwanie odpowiedzi "jak te organizacje mogą być skonstruowane" oraz "jak mogą funkcjonować". W podręczniku omówiono osiem podstawowych grup zagadnień, istotnych dla poznania problemów zarządzania organizacjami. Zaliczono do nich: charakterystykę współczesnej wiedzy o zarządzaniu, współczesne pojmowanie kierowania, planowanie strategiczne i operatywne, organizowanie, motywację, kontrolę, organizację procesów decyzyjnych, kierowanie procesami zmian. Podręcznik jest wynikiem zrodzonym zarówno z przemyśleń teoretycznych jak i weryfikowanych praktycznie. Czytelnik na tle wskazań teoretycznych może dostrzec żywy aspekt zachowań organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 12512 [Magazyn 2], P.11335 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14299.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest monografią napisaną przez autorów zajmujących się problematyką zarządzania z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w sposób skondensowany rekomendowanych problemów projektowania i zastosowania Decyzyjnych Systemów Zarządzania (DSZ). Dobór materiału podporządkowano kryterium praktycznej użyteczności dla jak najszerszego obszaru zastosowań. Omówiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniejących doświadczeń jak i przewidywanych kierunków rozwoju zastosowań współczesnych metod i narzędzi wspierających procesy podejmowania decyzji. Ta interdyscyplinarna książka składa się z sześciu części: pojęcia, projektowanie i procesy decyzyjne, informacyjne wspomaganie DSZ, narzędzia tego wspomagania, otoczenie DSZ i wreszcie ocenę i doskonalenie DSZ. W prezentacji materiału zastosowano podejście projektowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13338.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik jest pomocą naukową do przedmiotu organizacja i zarządzanie. Podstawowe zadanie, które postawił sobie autor, to przekonanie Czytelników, iż zarządzanie nie musi być trudne. Zakres tematyczny książki można przedstawić za pomocą następującej triady: organizacja, zarządzanie, menedżer. Punkt ciężkości wykładu został położony na osobę menedżera i proces zarządzania organizacją. Menedżer w zależności od posiadanych umiejętności i szczęścia może doprowadzić organizację do rozkwitu, wegetacji lub upadku. Umiejętności są czynnikiem obiektywnym, wskazówki, jak je doskonalić, zawiera podręcznik.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12516 [Magazyn 1], P.12515.IX.1 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5230.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6417.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-318
Autor książki zapoznaje Czytelników z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tego podręcznika.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11262 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5485.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6881.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch.
Tyt. oryg.: Economics, 2011.
Indeks.
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki rozszerzeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji całej książki, przedstawiając w przystępny sposób wiedzę z dziedziny ekonomii. Opisano szczegółowo między innymi narzędzia analizy ekonomicznej; popyt, podaż i rynek; decyzje konsumenta; konkurencję doskonałą i czysty monopol; konkurencję niedoskonałą. Zaprezentowano zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce, w tym analizę kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narzędzia dydaktyczne, na przykład ponadobowiązkowe rozszerzenia matematyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13654.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14672.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 349-350.
Podręcznik jest przeznaczony dla osób, które zaczynaja studiować rachunkowość zarządczą. Zakres przedmiotowy podręcznika zdecydował o wyodrębnieniu w nim trzech części poświęconych: rachunkowi kosztów jako źródłu informacji, modelom rachunku kosztów w rachunkowości zarządczej, rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania. Prezentując poszczególne tematy, autorzy najpierw przedstawiają elementy teorii, a nastepnie ilustrują ją przykładami praktycznymi. Każdy rozdział kończą pytania testowe i zadania do samodzielnego rozwiązania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12608 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12607.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13691.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem książki są procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego. W części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II problemy decyzyjne. Publikacja umożliwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynków.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again