Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Rywocki Karol
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Browar
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Nisza rynkowa
(1)
Piwowarstwo
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Rynek docelowy
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
browarnictwo
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
nisza rynkowa
(1)
promocja
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-352.
Celem głównym monografii jest identyfikacja i enumeracja środków promocji konsumenckiej dedykowanych produktom niszowym na rynku browarniczym w Polsce [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23669.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej