Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Bielak Tomasz
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Porębski Andrzej
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
FACEBOOK
(2)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
BLOGI
(1)
Influencerzy
(1)
Internauci
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Młodzież
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
Patostream
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
TELEWIZJA
(1)
WIKIPEDIA
(1)
Wpływ społeczny
(1)
YOU TUBE
(1)
YouTube
(1)
YouTuberzy
(1)
Temat: dzieło
YouTube (Electronic resource)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
You Tube
(4)
Facebook
(2)
blog
(2)
portal internetowy
(2)
portal społecznościowy
(2)
DVD
(1)
MySpace
(1)
Twitter
(1)
Wikipedia
(1)
marketing społecznościowy
(1)
młodzież
(1)
social media
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
telewizja
(1)
wpływ społeczny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. błędny ISBN pierwszego wydawcy.
Bibliogr. przy rozdz.
Telewizja nie jest dziś tym samym medium, jakim była przez większą część swojej historii. Nowe kanały dystrybucji treści telewizyjnych - od kanałów satelitarnych i kablowych, przez sprzedaż płyt DVD, po usługi internetowe - sprawiły, że radykalnie zmieniają się praktyki jej oglądania. Coraz częściej to widzowie decydują nie tylko, jakie programy oglądają, ale również, jak, kiedy i gdzie to robią. Zmianom technologii i modeli biznesowych towarzyszy gwałtowna segmentacja widowni oraz pojawienie się odbiorców niszowych, co stawia przed badaczami telewizji nowe wyzwania. Autorzy zebranych w tej antologii tekstów opisują przemiany modeli funkcjonowania telewizji, analizują nowe zjawiska, od ”złożonych„ seriali telewizyjnych po YouTube, szukając jednocześnie odpowiedzi na pytanie: czym jest dziś telewizja? Przemiany, którym podlega współczesna telewizja, są również tematem zbioru Post-soap. Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12067.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Igrzyska bez końca : serwis YouTube w życiu młodych odbiorców / Andrzej Porębski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2024. - 206, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 177-204.
Zwiększmy atrakcyjność widowiska, znosząc reguły; zwiększmy dostępność, zapewniając niekończący się strumień treści. Konflikty można zawsze podsycać; gdy słabsze bodźce przestają przyciągać uwagę, można je zastąpić mocniejszymi; wulgarność nie musi być zagrożeniem – może być szansą. Co jest areną, która pomieści tak wymyślone igrzyska? Portal YouTube. Jaka widownia najbardziej je doceni? Dzieci i młodzież. Co stanowi nagrodę? Sława, pieniądze i większy wpływ na zawody. fragment Wstępu Praca stanowi […] swoiste kompendium wiedzy na temat znaczenia serwisu YouTube w życiu młodego pokolenia, eksplorując obszary niedostatecznie kompleksowo dotąd zbadane. Jest przygotowana z dużą starannością, mimo złożoności problematyki badawczej i samych badań, co świadczy o dużej erudycji autora, który swobodnie i z dużą świadomością teoretyczno-metodologiczną porusza się w tej tematyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24153.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9919.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11520.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej