Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Maestri George
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Pasek Joanna
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
3D Studio
(3)
Animacja komputerowa
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Słowo kluczowe
3D Studio
(3)
grafika 3D
(3)
3ds max
(2)
animacja komputerowa
(2)
program graficzny
(2)
grafika komputerowa
(1)
3 results Filter
Book
CD
In basket
3D Studio MAX : czarna księga animatora / [George Maestri i in.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 1998. - 620 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egzemplarza dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko, animacje zaś tworzyć w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Książka składa się z odrębnych tematycznie rozdziałów, napisanych przez twórców komercyjnych animacji. Każdy rozdział jest odrębnym przykładem, dalece odbiegającym od podręcznikowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11479 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12715.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [tłumaczenie: Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2010. - 1494 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera pliki niezbędne do wykonania opisywanych w książce ćwiczeń, bibliotekę modeli 3D, wersję próbną programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w środowisku grafików 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystywania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie własnych animacji 3D. Książka wprowadzwa również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12995 [Magazyn 1], P.12996 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11480.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12716.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersję demontracyjną 3ds max 2010.
Poznaj słynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again