Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Dudzikowa Maria (1938- )
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Śniegulska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
WYCHOWANIE
(2)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
środowisko szkolne
(3)
rodzina
(2)
wychowanie
(2)
ADHD
(1)
codzienność
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
dzieci
(1)
pedagogika
(1)
postawa rodzicielska
(1)
przemoc rówieśnicza
(1)
przemoc w rodzinie
(1)
przemoc wobec dziecka
(1)
szkoły
(1)
teoria wychowania
(1)
trudności szkolne
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
trudności wychowawcze
(1)
uczeń
(1)
uczeń niepełnosprawny
(1)
uczeń zdolny
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
zdolności
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Indeksy.
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest? Czy i jak jest możliwe dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek? Kim jest/może/powinien być wychowawca? Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów oraz raportów z badań – wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy – skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów: ści jako fenomenu i kategorii badawczej, analitycznych w badaniu codzienności oraz empirycznych badań nad specyfiką szkolnej codzienności.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10989.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11956.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 176-191. Indeks.
Ksiązka skupia się na rozważaniach nad współczesnymi problemami wychownaia. W opracowaniu wyróżniono pięć rozdziałów. W pierwszym z nich dokonano charakterystyki pedagogiki jako nauki o wychowaniu. Rozdział drugi porusza kwestie związane z aksjologicznym wymiarem procesów edukacyjnych. W rodziałach trzecim i czwartym skupiono się na analizie podstawowych środowisk wychowawczych: rodziny i szkoły. Ostatni rozdział poświęcono problemowi przemocy wobec dziecka, zarówno w rodzinie, jak i w szkole.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12902.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14024.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 295-308 i przy rozdz.
Publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Część pierwsza zawiera teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy w ujęciu określonych teorii i koncepcji badań w obszarze wybranych subdyscyplin pedagogicznych. Częśc druga obejmuje zagadnienia diagnostyki w odniesieniu do wybranych środowisk wychowawczych: rodzinnego i szkolnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11173.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12208.V.9 [Czytelnia B], 12209.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again