Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(24)
Rejestracje audio i wideo
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(24)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Nieżurawski Lech (1949- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Plata Konrad
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloom Robert H
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Koleśnik Jan
(1)
Koliński Adam
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Martin William B
(1)
Musiał Maciej
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Owczarek Artur
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Marzena
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Ziemba Marika
(1)
Zięba Magda
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(25)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
Obsługa klienta
(3)
HOTELARSTWO
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
USŁUGI
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BANKI
(1)
GASTRONOMIA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LOGISTYKA
(1)
MERCHANDISING
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
Outsourcing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Sieć dystrybucji
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(19)
lojalność konsumentów
(5)
marketing relacji
(5)
klient
(4)
dokument elektroniczny
(3)
logistyka
(3)
marketing
(3)
satysfakcja klienta
(3)
łańcuch dostaw
(3)
dystrybucja
(2)
konsument
(2)
merchandising
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
CRM
(1)
apteka
(1)
bankowość detaliczna
(1)
film
(1)
gry
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kreatywność
(1)
kredyt bankowy
(1)
kredyt hipoteczny
(1)
marka
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zintegrowany
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
negocjacje
(1)
orientacja na klienta
(1)
pacjenci
(1)
perswazja
(1)
postrzeganie
(1)
potrzeba
(1)
private banking
(1)
rachunkowość
(1)
recepcja
(1)
relacje z klientem
(1)
rentowność
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
segmentacja
(1)
sprzedaż
(1)
szkolenie
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
30 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbardziej popularnych kierunków rozwoju należą: poprawa jakości obsługi klienta cyfrowego, zwiększenie możliwości analizy danych, obniżenie kosztów operacyjnych, zwiększenie inwestycji w innowacje, spełnienie wymagań prawnych i dostosowanie się do regulacji dotyczących zgodności, aktualizacja lub zamiana komponentów podstawowego systemu operacyjnego, rekrutacja i przekwalifikowanie pracowników, ulepszenie procesów biznesowych, zwiększenie bezpieczeństwa i uwierzytelnianie danych, podjęcie współpracy z podmiotami należącymi do sektora FinTech, rozwój płatności mobilnych, wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju. Do typowych problemów związanych z funkcjonowaniem banków należy dołączyć specyficzną sytuację związaną z pojawieniem się recesji gospodarczej w kraju oraz przedłużającego się okresu przynajmniej częściowego zamknięcia gospodarki w wyniku pandemii choroby COVI0-19. Stąd konieczna jest analiza każdej z wymienionych ścieżek rozwoju z punktu widzenia nowych warunków działania. Główny cel badania stanowiła identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sektora bankowego z punktu widzenia konsumentów i banków, ich konfrontacja oraz ocena, w jakim stopniu obecne warunki na rynku finansowym mogą wpłynąć na określony wybór. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora bankowego została przeprowadzona na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast perspektywa konsumentów została przedstawiona w oparciu o przeprowadzone badanie kwestionariuszowe CAWI.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej