22071
Book
In basket
Ekonomika turystyki kulturowej / Adam E. Szczepanowski. - Warszawa : Difin, 2015. - 305 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15087 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15086.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 291-305.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again