22409
Book
In basket
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 199-205.
Funding information note
Publikacja dofinansowana z dotacji podmiotowej przyznanej Wydziałowi Menedżerskiemu Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie na utrzymanie potencjału badawczego
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again