22012
Book
In basket
Istotna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika - kwestiom bardzo ważnym z punktu widzenia zarówno menedżera, jak i pracodawcy. Autorka przedstawia zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników. W książce znalazły się także informacje na temat sposobów skutecznego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14044.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14909.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 169-174.
Target audience note
Książka dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again