22409
Book
In basket
Książka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwałego rozwoju w strategię przedsiębiorstwa prowadzące do kreacji dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Autor wskazuje również na wieloaspektowość i złozoność wzajemnych relacji między wdrożeniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa a możliwymi do osiągnięcia przewagami konkurencyjnymi.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23751.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 223-247.
Target audience note
Dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, właścicieli, akcjonariuszy i kadry menadżerskiej przedsiębiorstw.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again