22409
Book
In basket
(10 Idei HBR)
Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium, zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu? Dowiedzieć się, jak efektywnie zarządzać sobą i innymi? Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą? Wszystko to i wiele więcej znajdziesz w äO fundamentach zarządzaniaö. Dowiesz się także m.in.: Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu? Co robić, by wyróżnić się wśród konkurencji, która oferuje podobny produkt? Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę, opracowując strategię biznesową? W jaki sposób rozpoznać własne zalety i jak je wykorzystać? Co robić, by stawić czoła gwałtownej zmianie? Jakie cechy decydują o doskonałości lidera? Jak je w sobie wykształcić?
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13719.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads the essentials
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again