22409
Book
In basket
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17291.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17290.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 169-186.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii i dziennikarstwa, menedżerów, przedsiębiorców i specjalistów public relations.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again