22409
Book
In basket
Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17013.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17012.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Target audience note
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem.
Funding information note
Projekt został dofinansowany ze środków narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer: DEC 2012/05/B/HS4/04006.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again