22409
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Funding information note
Publikacja sfinansowana ze środków Wydziału Zarządzania i Ekonomii Usług Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Szczecinie.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again