21979
Book
In basket
Celem głównym pracy jest rozwój metodologii kwantyfikacji dóbr publicznych oraz pomiaru efektywności dostarczania edukacji jako dobra publicznego. Praca koncentruje się na zagadnieniach teoriopoznawczych prowadzących do rozwoju metod identyfikacji oraz sposobów analizy edukacji rozumianej jako dobro publiczne. Odkrycie zależności determinujących dostarczanie edukacyjnego dobra publicznego będzie mogło sugerować kierunki w polityce edukacyjnej państwa. Celem wspomnianych zmian powinno być osiągnięcie maksymalnego wzrostu kapitału ludzkiego społeczeństwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16964.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 249-263.
Language note
Streszczenie angielskie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again