22409
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia stanowić ma, zgodnie z tytułem, jedynie wstęp do geografii turyzmu. Wstęp, gdyż turystyka, która sama jest przedmiotem wieloaspektowych badań, również w zakresie badań geograficznych stanowi przedmiot badań wielu nauk geograficznych. Z tego powodu możliwe jest jedynie przedstawienie wybranych aspektów badań, podstaw zagadnień i procesów składających się na geografię turystyczną. Praca składa się z sześciu rozdziałów o w miarę jednorodnej tematyce, które kolejno prezentują pojęcia ogólne i teorię, geograficzne uwarunkowania rynku turystycznego, przestrzenne aspekty komunikacji w turystyce oraz bazy turystycznej, problemy regionalizacji turystycznej oraz perspektywy i prognozy rozwoju turystyki.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16358.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 203-208.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej