22409
Book
In basket
Niniejsza monografia stanowić ma, zgodnie z tytułem, jedynie wstęp do geografii turyzmu. Wstęp, gdyż turystyka, która sama jest przedmiotem wieloaspektowych badań, również w zakresie badań geograficznych stanowi przedmiot badań wielu nauk geograficznych. Z tego powodu możliwe jest jedynie przedstawienie wybranych aspektów badań, podstaw zagadnień i procesów składających się na geografię turystyczną. Praca składa się z sześciu rozdziałów o w miarę jednorodnej tematyce, które kolejno prezentują pojęcia ogólne i teorię, geograficzne uwarunkowania rynku turystycznego, przestrzenne aspekty komunikacji w turystyce oraz bazy turystycznej, problemy regionalizacji turystycznej oraz perspektywy i prognozy rozwoju turystyki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16358.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 203-208.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again