22415
Książka
W koszyku
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16948.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 150-153.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej