22036
Książka
W koszyku
W pierwszej części opracowania główny nacisk położony został na edukację przedsiębiorczą, specyfikę firm typu start-up, bariery ich rozwoju, oraz miejsce tych firm w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Sporo miejsca poświęcono tutaj również roli przedsiębiorczości w kreowaniu wzrostu gospodarczego, oraz przedsiębiorczości opartej na wiedzy. Druga część książki dotyczy licznych form wsparcia przedsiębiorczości oraz firm z sektora MSP, na różnych etapach ich rozwoju, na przykładzie konkretnych rozwiązań polskich. W części trzeciej omówiono szczególny przejaw rozwoju przedsiębiorstwa, jego wzrostu – procesu internacjonalizacji jego działalności, oraz jej szczególnej formy: badań i rozwoju.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 246-266.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej