22409
Książka
W koszyku
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć cel, charakter, zadania, organizację i praktykę marketingową w branży edukacyjnej. Autorzy położyli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozważań są: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu usług, marketing usług edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wyższej, kontrola działalności marketingowej w szkole wyższej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16973.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej