22409
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia przyczyny, dla których należy się zajmować przywództwem, oraz odniesienia się do istniejących definicji przywództwa. Autorka podkreśla rolę konstruktywizmu poznawczego w procesie definiowania i ustalenia znaczenia przywództwa, a następnie zastanawia się nad kontekstem rozwoju przywództwa edukacyjnego. Dyskusję o rozumieniu edukacji, uwypuklają ważne elementy procesu uczenia się. Omawiam także przywództwo edukacyjne, nakreślając jego specyficzne cele, cechy, funkcje i zadania. Na zakończenie, pokazuje potencjalne trudności w budowaniu kultury organizacyjnej nastawionej na uczenie się, ale wierząc, że przywództwa można się nauczyć, przedstawia propozycję sposobu kształcenia przywódców.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16283.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych przy rozdz.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Unia Europejska.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej