22409
Book
In basket
Publikacja przedstawia przyczyny, dla których należy się zajmować przywództwem, oraz odniesienia się do istniejących definicji przywództwa. Autorka podkreśla rolę konstruktywizmu poznawczego w procesie definiowania i ustalenia znaczenia przywództwa, a następnie zastanawia się nad kontekstem rozwoju przywództwa edukacyjnego. Dyskusję o rozumieniu edukacji, uwypuklają ważne elementy procesu uczenia się. Omawiam także przywództwo edukacyjne, nakreślając jego specyficzne cele, cechy, funkcje i zadania. Na zakończenie, pokazuje potencjalne trudności w budowaniu kultury organizacyjnej nastawionej na uczenie się, ale wierząc, że przywództwa można się nauczyć, przedstawia propozycję sposobu kształcenia przywódców.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16283.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych przy rozdz.
Funding information note
Współfinansowanie: Unia Europejska.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again