22050
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 229-232.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again