21979
Książka
W koszyku
(Profesjonalne Praktyki, Profesjonalni Nauczyciele.)
Podstawowym celem tego opracowania jest ukazanie ścisłych współzależności między oddziaływaniami edukacyjnymi wobec każdego dziecka jako ucznia a badaniami diagnostycznymi obejmującymi zmiany zachodzące w uczniu pod wpływem owych oddziaływań ze strony nauczycieli i innych uczestników procesów edukacyjnych. Znajomość każdego uczącego się podmiotu przez każdego nauczyciela jest nieodzowna w modelowaniu procesu kształcenia w taki sposób, aby stan posiadanych kompetencji dziecka umożliwiał mu skuteczne i przede wszystkim radosne pozyskiwanie kolejnych niezbędnych i oczekiwanych kompetencji. W niniejszej książce podejęto próbę zintegrowanego spojrzenia na rozwój oraz edukację dzieci we współczesnym modelu społeczeństwa informacyjnego podążającego w stronę społeczeństwa wiedzy. W tym kontekście nastąpi przedstawienie elementarnych metod statystycznych oraz ukazanie tego, jakie korzyści mogą z nich wynikać dla opisu i analizy zjawisk pedagogicznych, a w konsekwencji do optymalizacji kształcenia w procesie lekcyjnym i poza ławką szkolną także.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16345.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 243-258.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Unia Europejska.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej