21979
Book
In basket
(Profesjonalne Praktyki, Profesjonalni Nauczyciele.)
Podstawowym celem tego opracowania jest ukazanie ścisłych współzależności między oddziaływaniami edukacyjnymi wobec każdego dziecka jako ucznia a badaniami diagnostycznymi obejmującymi zmiany zachodzące w uczniu pod wpływem owych oddziaływań ze strony nauczycieli i innych uczestników procesów edukacyjnych. Znajomość każdego uczącego się podmiotu przez każdego nauczyciela jest nieodzowna w modelowaniu procesu kształcenia w taki sposób, aby stan posiadanych kompetencji dziecka umożliwiał mu skuteczne i przede wszystkim radosne pozyskiwanie kolejnych niezbędnych i oczekiwanych kompetencji. W niniejszej książce podejęto próbę zintegrowanego spojrzenia na rozwój oraz edukację dzieci we współczesnym modelu społeczeństwa informacyjnego podążającego w stronę społeczeństwa wiedzy. W tym kontekście nastąpi przedstawienie elementarnych metod statystycznych oraz ukazanie tego, jakie korzyści mogą z nich wynikać dla opisu i analizy zjawisk pedagogicznych, a w konsekwencji do optymalizacji kształcenia w procesie lekcyjnym i poza ławką szkolną także.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16345.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 243-258.
Funding information note
Współfinansowanie: Unia Europejska.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again