22090
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteriów relacyjnych w zarządzaniu wartością logistyki klienta. W książce dokonano identyfikacji efektywności przepływu realizowanych procesów logistycznych, opcji tworzenia wartości poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczną obsługę klienta. Książka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarządzania.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16335.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 113-128.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej