22406
Book
In basket
(Biblioteka RPD.)
Książka jest próbą wyjścia naprzeciw potrzebom refleksji na pograniczu dwóch dyscyplin wiedzy, pedagogiki i prawa, a obszar, który jest poddawany szczegółowej analizie, dotyczy zagadnienia praw dziecka do edukacji. Autorka stara się zrekonstruować filozoficzne, pedagogiczne i prawne konteksty praw dziecka do edukacji oraz zajmuje własne stanowisko w wybranych sprawach. Te teoretyczne analizy stają się podłożem do prezentacji praktycznych aspektów realizacji praw dziecka do edukacji. Jest to sprawozdanie z badań własnych, które dotyczyły problemów w realizacji omawianego prawa. Czytelnik odnajdzie tu między innymi informacje na temat założeń teoretyczno-metodologicznych badań, przykłady naruszeń praw dziecka do edukacji oraz własną propozycję co do klasyfikacji barier edukacyjnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16288.VI.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 207-219.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again