22083
Książka
W koszyku
(Biblioteka RPD.)
Książka jest próbą wyjścia naprzeciw potrzebom refleksji na pograniczu dwóch dyscyplin wiedzy, pedagogiki i prawa, a obszar, który jest poddawany szczegółowej analizie, dotyczy zagadnienia praw dziecka do edukacji. Autorka stara się zrekonstruować filozoficzne, pedagogiczne i prawne konteksty praw dziecka do edukacji oraz zajmuje własne stanowisko w wybranych sprawach. Te teoretyczne analizy stają się podłożem do prezentacji praktycznych aspektów realizacji praw dziecka do edukacji. Jest to sprawozdanie z badań własnych, które dotyczyły problemów w realizacji omawianego prawa. Czytelnik odnajdzie tu między innymi informacje na temat założeń teoretyczno-metodologicznych badań, przykłady naruszeń praw dziecka do edukacji oraz własną propozycję co do klasyfikacji barier edukacyjnych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16288.VI.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 207-219.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej