22409
Book
In basket
Publikacja posiada sens zawierający się nie tylko w jej jednostkowym wymiarze istotnym dla problematyki relacji między wychowaniem i religią. Zamiarem autorki jest stworzenie na łamach pracy przestrzeni dla interdyscyplinarnej refleksji. Zgodnie ze wstępną tezą, model wychowania otwartego na religię zależy od przyjętej w pedagogice filozoficznej interpretacji istoty religijności i religii - co nie budzi moich wątpliwości jako pedagoga. Książka ponadto jest wartościowym przykładem humanistycznego i jakościowego zarazem paradygmatu badań pedagogicznych. Podejmowane problemy badane są z głębokim znawstwem, rozwiązywane kompetentnie, z przyjęciem perspektywy pedagogicznej, wyrażającej się najczęściej w zagadnieniach antropologicznych, ujmowanych z perspektywy Polskiej (Lubelskiej) Szkoły Filozofii Klasycznej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16279.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Inny tyt: Education open to religion.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 337-361. Indeksy.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again