22071
Book
In basket
(Logopedia XXI wieku)
"Logopedia przedszkolna i szkolna. T.1" skupia się na rozwoju sprawności językowych i podstawowych problemach logopedycznych. Tom zawiera dwie części. Pierwsza część – mowa dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - skupia się na rozwoju sprawności artykulacyjnych, wiadomości o fonotaktyce i fonostatyce w teorii i praktyce logopedycznej, informacje o nienormatywnych dźwiękowych realizacji fonemów języka polskiego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, o rozwoju sprawności prozodycznych, sprawności leksykalno-semantycznych w rozwoju mowy. Rozdział ten zawiera również informacje o rozwoju sprawności słowotwórczych, fleksyjnych i dialogowych oraz narracyjnych i mowy w warunkach bilingwizmu. Jest tu również opisana sprawność syntaktyczna dzieci w wieku przedszkolnym. Druga część książki omawia najczęstsze zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym uwarunkowania, symptomy i typologie zjawisk. Są to m.in. zaburzenia artykulacji, niepłynność mówienia i zaburzenia rozwoju językowego (w tym ich przyczyny, symptomatologia i klasyfikacje).
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23139.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23138.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 409-462. Indeks.
Language note
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again