22000
Book
In basket
Monografia stanowi swoistą próbę identyfikacji i integracji dość nowego zagadnienia, jakim jest zarządzanie procesami zakupowymi oraz dojrzałość tych procesów na przykładzie nowoczesnych przedsiębiorstw. Wzmożona aktywność pojawiająca się wokół globalnej presji konkurencji rynkowej w kierunku obniżania cen powoduje, że właściciele i kadra menedżerska poszukują nowych rozwiązań oraz wykorzystania możliwości redukcji kosztów działalności poprzez efektywne zarządzanie procesami zakupowymi. Ponadto funkcja zakupowa w przedsiębiorstwach staje się elementem wypadkowym do tworzenia dodatkowych zysków, przy redukcji kosztów i minimalizowaniu ryzyka strat. Właśnie dlatego procesy zakupowe w przedsiębiorstwach mogą mieć permanentne znaczenie w poprawie rentowności, zwiększaniu sprzedaży, poprzez redukcję cen produktów, ponieważ nawet niewielkie oszczędności zakupowe mogą przełożyć się na wzrost zysków.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23654.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23653.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 265-277.
Target audience note
Dla studentów, środowisk naukowych, a także praktyków zajmujących się logistyką, zarządzaniem procesami zakupowymi i zaopatrzeniem.
Funding information note
Finansowanie: Wydział Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania (Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again