21918
Książka
W koszyku
Monografia stanowi swoistą próbę identyfikacji i integracji dość nowego zagadnienia, jakim jest zarządzanie procesami zakupowymi oraz dojrzałość tych procesów na przykładzie nowoczesnych przedsiębiorstw. Wzmożona aktywność pojawiająca się wokół globalnej presji konkurencji rynkowej w kierunku obniżania cen powoduje, że właściciele i kadra menedżerska poszukują nowych rozwiązań oraz wykorzystania możliwości redukcji kosztów działalności poprzez efektywne zarządzanie procesami zakupowymi. Ponadto funkcja zakupowa w przedsiębiorstwach staje się elementem wypadkowym do tworzenia dodatkowych zysków, przy redukcji kosztów i minimalizowaniu ryzyka strat. Właśnie dlatego procesy zakupowe w przedsiębiorstwach mogą mieć permanentne znaczenie w poprawie rentowności, zwiększaniu sprzedaży, poprzez redukcję cen produktów, ponieważ nawet niewielkie oszczędności zakupowe mogą przełożyć się na wzrost zysków.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23654.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23653.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 265-277.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, środowisk naukowych, a także praktyków zajmujących się logistyką, zarządzaniem procesami zakupowymi i zaopatrzeniem.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Wydział Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania (Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej