22415
Book
In basket
Rynek wydawniczy pełen jest publikacji dla dzieci zawierających informację, że zastosowano metodę sylabową. Cieszy nas malejące zainteresowanie głoskowaniem, a wzrost popularności nauki czytania sylabami, ale to szczegóły decydują o efektywności. Nie wystarczy, że autor zaznaczy poszczególne sylaby różnymi kolorami. Metoda symultanicznosekwencyjna zawdzięcza swą skuteczność unikalnej strukturze, która naśladuje rozwój mowy i stanowi najkorzystniejszy dla percepcji dziecka plan nabywania umiejętności czytania. Każdy etap nauki umożliwia dokonanie kolejnego kroku, a proces ten przebiega zawsze według opracowanego w badaniach naukowych schematu. Jeśli doprawimy każdą chwilę nauki solidną szczyptą radości i zabawy, może zdarzyć się, iż młody człowiek nawet nie zauważy, że opanował umiejętność czytania. Kiedy nauka wiąże się z dobrymi emocjami, dziecko w wieku szkolnym samodzielnie sięga po książkę, która staje się wspaniałą rozrywką i motorem dalszego rozwoju.
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23315.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23314.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 297-300.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again