22415
Book
In basket
W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w XXI wieku. Monografia zawiera wyniki badań nad racjonalizacją energochłonności transportu samochodowego w gospodarce Grupy Wyszehradzkiej oraz – osobno – w gospodarce Polski.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 24097.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: O kierunkach i następstwach decyzji ekonomicznych w świetle zagrożenia sekularną stagnacją i wyzwań zrównoważonego rozwoju.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 111-[117].
Funding information note
Publikacja została sfinansowana ze środków na badania naukowe lub prace rozwojowe służące rozwojowi młodych naukowców przyznanych Wydziałowi Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again