22012
Book
In basket
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 5)
Celem opracowania jest identyfikacja istoty, założeń oraz głównych problemów decyzyjnych i organizacyjnych związanych z rozwojem marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki terytorialnego marketing mix oraz jego roli w procesie kształtowania wizerunku jednostki terytorialnej. Na tle rozważań teoretycznych, bazujących na krajowej i zagranicznej literaturze przedmiotu, zaprezentowano praktyczne aspekty wdrażania marketing terytorialnego, na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego. (fragment tekstu)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23726.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 180-187.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again