22000
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 5)
Celem opracowania jest identyfikacja istoty, założeń oraz głównych problemów decyzyjnych i organizacyjnych związanych z rozwojem marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki terytorialnego marketing mix oraz jego roli w procesie kształtowania wizerunku jednostki terytorialnej. Na tle rozważań teoretycznych, bazujących na krajowej i zagranicznej literaturze przedmiotu, zaprezentowano praktyczne aspekty wdrażania marketing terytorialnego, na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego. (fragment tekstu)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23726.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 180-187.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej