22409
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom. 3 t.3)
Książka ta zaczyna się sentencją „spiesz się powoli” i ona stanowi jej główną myśl. Spiesząc się człowiek nie może dojrzeć ani piękna ani dramatu otaczającej go przyrody. Odpowiada na pytania: Jak zwiększyć ludzką wrażliwość?, Jak ocalić planetę – Ziemię?, Jak pracować, by zrozumieć świat i siebie?, Jak kształcić nauczycieli z ducha?, a przede wszystkim „Co zrobić, aby zapobiec degradacji człowieka, świata przyrody i sztuki?”.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 19722.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19721.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
With note
Świat sztuki dziecka
Summary, etc.
Streszczenie: Proces kształtowania kontaktów dziecka ze światem przyrody wymaga zwiększenia wrażliwości dziecka i nauczyciela oraz stosowania innowacyjnych form i metod pracy, a także zmian w sposobach kontaktowania się uczniów ze sobą i nauczycielem.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again