22011
Książka
W koszyku
The Discourse of Advertising explores the language of contemporary advertising. Cook argues that advertisements are always in complex interaction with the texts around them, with music and pictures, and with the people who make and experience them. This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. Advertisements span a range of mediums from billboards to email and the author sensitively analyses their social functions and effects on the individual. New advertisements include those for Barnardos and the Royal Navy,Philips, Wonderbra and Wrigleys, and the book has also been substantially rewritten. This is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19350.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19349.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Materials: Substance and surroundings; Pictures, music, speech and writing; Language and paralanguage; 2. Text: Words and phrases; Prosody, parallelism, poetry; Connected text; 3. People: Narrative voices; Ways of hearing; Conclusion: the genre of the advertisement.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej