22011
Book
In basket
(Onepress Power)
Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17786 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19122.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19121.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginalny: The Startup Way, 2017
General note
Tytuł oryginalny: "The Startup Way" 2017.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 243-244.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again