22011
Książka
W koszyku
Second language writing / Ken Hyland. - 12th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2014. - XVII, 299 s. : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Language Education)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe
This book is an accessible and authoritative approach to the theory and practice of teaching writing to students of English. It sets out the key issues in second language writing instruction to offer both pre-service and in-service teachers a guide to writing instruction grounded in current theory and research. The author takes the stance that student writers not only need realistic strategies for drafting and revising, but also a clear understanding of genre to structure their writing experience according to the demands and constraints of particular target contexts. This book will be extremely useful to prospective and practicing teachers alike.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17492.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 277-293.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej