22063
Książka
W koszyku
"Potrzeba wprowadzenia edukacji olimpijskiej do naszego systemu edukacyjnego wiąże się z nowym mysleniem o edukacji opartnej na założeniach pedagogiki humanistycznej i edukacji alternatywnej. W tym ujęciu celem edukacji przestaje być wyłącznie wiedza i umiejętności. bardziej licza sie postawy młodzieży, oparte na akceptowanym systemie wartości. służą temu autorskie programy oraz miedzyprzedmiotowe ścieżki edukacyjne. W obliczu zagrożeń pojawiających się we współczesnym sporcie szczególnego znaczenia nabierają te wartości, które zyskują powszechną akceptację. W odniesieniu do sportu dzieci i młodzieży taką wartością jest idea fair play, której wartość polega na oferowaniu dzieciom i młodzieży wysokiej kultury estetycznej." [Ze wstępu]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14923.XIX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15742.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej